میکاپ و شنیون

آرایش عروس

خدمات رنگ، مش و لایت

کراتین و ریباندینگ

خدمات اپیلاسیون

آرایش دائم صورت

خدمات پاکسازی پوست

اکستنشن مو و مژه

لیفت و لمینت مو و مژه

انواع بافت مو و براشینگ تخصصی

خدمات مانیکور و پدیکور

♦انواع فرم صورت

فرم صورت همانند فرم بدن، دارای الفاظ مختلفی می باشد. این لقب ها عبارت اند از بیضی، کشیده، قلبی، الماسی، گرد و مربعی بوده که به بررسی هر یک از آنها می پردازیم.

← بیضی

صورت بیضی شکل، متعادل ترین فرم صورت است و افراد دارای این فرم صورت می توانند اکثر سبک های میکاپ را روی چهره خود انجام دهند. در این مدل صورت، عرض صورت کم تر از طول آن می باشد و پیشانی از چانه کوتاه تر است. در مدل صورت بیضی، تمامی اعضای چهره از جمله گونه ها، فک و پیشانی همه با هم در توازن و تعادل هستند.

← کشیده

معمولا صورت های کشیده تقریبا دو برابر عرض صورت، طول دارند. برای آرایش این مدل از چهره می بایست، عرض صورت خود را افزایش داده و در عین حال طول آن را کاهش دهید.

← قلبی

افراد دارای فرم چهره قلبی، معمولا پیشانی هایی پهن، چانه و گونه هایی برجسته دارند که بسیار فوق العاده است. یعنی اگر قسمت پیشانی شما،  پهن باشد و در قسمت چانه زاویه دار شود، فرم صورت شما قلبی است. فرم چانه در مدل صورت قلبی بسیار ظریف و تیز است.

← الماسی

صورت الماسی معمولا از بالا فرمی باریک داشته و در ادامه پهن شده و در آخر فرم صورت باریک می شود. به همین دلیل، افراد دارای صورت الماسی شکل، معمولا پیشانی و فک باریک و همچنین، گونه هایی پهن دارند. به عبارت دیگر، اگر شما گونه هایی استخوانی و برجسته دارید که پهن تر از بقیه قسمت های چهره شما می باشد، فرم صورتتان الماسی است.

← گرد

اگر فرم چهره شما طوری باشد که طول و عرض آن، هم اندازه بوده، فرم چانه گرد و گونه ها برجسته و همچنین کنار گوش ها نیز عریض تر باشد، به این معناست که شما فرم صورت گردی دارید.

←مربعی

در صورت مربعی شکل، اندازه های عرضی و طولی صورت و همین طور قسمت پیشانی و فک یکسان است. در چهره های مربعی تمامی اعضای صورت دارای تعادل و توازن می باشند.

برای تشخیص فرم و شکل صورت خود احتیاج به نور کافی در اتاق دارید. در صورت لزوم، موهای خود را به عقب ببندید و صورت خود را پاک کنید. پهنای پیشانی، طول صورت، خط فک و استخوان ها ی گونه خود را با یک متر اندازه بزنید. این چهار اندازه را یادداشت نمایید. دقت کنید که کدام اندازه بزرگتر است تا با توجه به آن و از طریق اطلاعات زیر، شکل صورت خود را مشخص کنید.

روش اندازه گیری طول صورت:

برای اندازه گیری طول صورت، خط کش را از پایین ترین قسمت چانه اندازه گرفته و تا بالاترین قسمت سر که موی سر شروع میشود ادامه دهید. با این کار اندازه طول صورت بدست می آید که میتوانید بر اساس آن فرم صورت خود را تشخیص دهید.

خط فک و نوع آن :

برای اندازه گیری خط فک، ابتداری خط کش را مماس با خط لب، در جایی که مفصل فک ها قرار دارد گذاشته و اندازه گیری کنید

اندازه گیری گونه:

برای اندازه گیری سایز گونه، مماس با آینه قرار گرفته و با خط کش، پهن ترین قسمت گونه که از انتهای گوش شروع میشود را اندازه گرفته و یادداشت کنید.

نحوه اندازه گیری پهنای پیشانی:

برای اندازه گیری گهنای پیشانی، متر یا خط کش را از جایی مو شروع میشود همانند تصویر بالا اندازه گیری کنید..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاریخ*
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید