میکاپ و شنیون

آرایش عروس

خدمات رنگ، مش و لایت

کراتین و ریباندینگ

خدمات اپیلاسیون

آرایش دائم صورت

خدمات پاکسازی پوست

اکستنشن مو و مژه

لیفت و لمینت مو و مژه

انواع بافت مو و براشینگ تخصصی

خدمات مانیکور و پدیکور

لوازم آرایشی ضروری برای خانم ها و دختر خانم ها

با وجود اینکه خانم ها به لوازم آرایشی اهمیت زیادی قائل هستند، برخی از محصولات آرایشی بیشتر از سایر محصولات در روزمره مورد استفاده قرار می گیرند و جزء لوازم آرایشی ضروری برای خانم ها می باشند که برخی از آن ها جزء لوازم آرایش عروس نیز می باشد. مهم ترین آن ها عبارت اند از:

چک لیست لوازم آرایشی ضروری خانم ها

در این قسمت به معرفی بهترین و پرفروش ترین لوازم آرایشی مورد نیاز خانم ها را به طور مختصر می پردازیم.

لوازم آرایش صورت
پرایمر، کرم پودر، کانسیلر، کانتور و هایلایتر، پنکک، رژگونه، اسپری و پودر فیکس، ست براش و اسفنج آرایشی
لوازم آرایش چشمریمل چشم ، مدادچشم، خط چشم، سایه چشم و سایه و مداد ابرو
 لوزم آرایش لبرژلب، تینت لب، خط لب و مداد لب، بالم لب و لیپ گلاس
لوازم مراقبت از پوستمرطوب کننده و آبرسان، لوسیون بدن، ضد آفتاب، دستمال مرطوب، ژل شستشوی صورت، تونر، ماسک و اسکراب، میسلار
محصولات مراقبت از موشامپو، نرم کننده مو، ماسک مو و سرم مو

BB کرم یا کرم پودر

کرم پودر یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی می باشد. امروزه این محصول توسط بهترین برند های آرایشی تولید و به بازار عرضه می‌شود. جالب است بدانید یکی از ترفند های آرایشی در گذشته استفاده از موادی بوده که قدرت تغییر رنگ چهره را داشته است. اولین کرم پودر توسط مکس فاکتور تولید شد و به سرعت محبوبیت یافت. مزایای استفاده از کرم پودر را می توان به دلایل زیر تقسیم کرد.

یکی از محصولات آرایشی که در این سبک مورد استفاده قرار می گیرد BB کرم ها هستند اولین بار این محصولات در سال 1960 برای افرادی که از لایه بردار استفاده کرده بودند و پوستشان آسیب دیده بود مورد استفاده قرار گرفت. بی بی کرم ها دارای عملکرد آبرسانی، ضد پیری و ضد آفتاب نیز می باشند.

کانسیلر و کانتور

اگر به دنبال پوشاندن تیرگی دور چشم، لک ها و جوش های پوستتان هستید استفاده از کانسیلر بهترین گزینه است. این محصول بعد از کرم پودر روی نواحی مورد نظر استفاده می شود و در حالت جامد، نیمه جامد و مایع در رنگ های مختلف وجود دارد. کانسیلر تاثیر زیادی در پوشانندگی نواحی تیره و لک های پوستی دارد. سعی کنید در زمان خرید آن محصولی را انتخاب کنید که ساختار گیاهی دارد همچنین کانسیلر هایی که انتخاب می کنید باید از کرم پودرتان کمی روشن تر باشند. برای زاویه دادن به چهره می توانید از کانتور نیز استفاده کنید.


خط چشم و ریمل

ریمل یکی از ضروری ترین لوازم آرایشی ضروری برای خانم ها می باشد. با استفاده از ریمل می توان مژه ها را حجیم تر، مشکی تر و بلند تر نشان داد. قبل از خرید ریمل بهتر است انواع آن را با خط چشم های مختلف مقایسه کنید و بهترین محصول را انتخاب کنید.

بالم لب

یکی از مشکلات رایج خانم ها به خصوص در ماه های سرد سال خشکی پوست است که این خشکی ممکن است در لب ها هم ظاهر شود. یکی از بهترین راه حل ها استفاده از بالم لب مناسب می باشد. بالم لب با ترکیبات خاص خود موجب مرطوب و نرم شدن لب ها می شود.

فواید استفاده از بالم لب:

رژ لب

یکی از لوازم آرایشی ضروری برای خانم ها رژ لب می باشد این محصول دارای تنوع و کاربرد های مختلفی است که توسط برند های لوازم آرایشی تولید شده و در بازار وجود دارد.

سایر لوازم آرایشی ضروری

از مهم ترین لوازم آرایشی ضروری که هر خانمی در کیف آرایشی خود به آن نیاز دارد می توان به کرم پودر، رژ لب، ریمل، مداد چشم، و مداد ابرو اشاره کرد. اما در میکاپ حرفه ای تر علاوه بر این محصولات آرایشی پیشنهاد می شود از پنکک، رژ گونه، مرطوب کننده، موچین و فر مژه نیز استفاده کنید. همچنین استفاده از یک سایه چشم متناسب با رنگ چشم و پوست تاثیر زیادی در زیبایی افراد دارد.

لوازم آرایشی چند کاره

در تهیه لیست لوازم آرایشی ضروری بهتر است قبل از خرید به نکات زیر توجه کنید:

مرطوب کننده های رنگی: این مرطوب کننده ها علاوه بر اینکه رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کنند در تغییر رنگ آن و محافظت در برابر آفتاب نیز تاثیر دارند.

هایلایتر رنگی: با استفاده از یک هایلایتر می توان آرایش گونه و پلک را نیز انجام داد.

رژ لب چرب: رژ لب های چرب می تواند نیاز شما از یک رژ گونه را تامین کند.

در تهیه لوازم آرایشی ممکن است از مواد مصنوعی، نگهدارنده، رنگ مصنوعی و خوشبو کننده های مصنوعی استفاده شود. با این حال ممکن است در برخی لوازم آرایشی فیک از فلزات سنگین نیز استفاده شود. مصرف لوازم آرایشی و رژ لب های فاقد سرب و گیاهی بهترین گزینه است.

امیدوارم وبلاگ این هفتمون براتون جذاب و مفید باشه . مجموعه ی لیلی بیوتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تاریخ*
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید